ftmnr_ Kızlar bayadır isim anketi yapmıyorum çünkü karar verdik gibi. Galiba Sare koyacağız 🥰 sizce nasıl yanına başka isim ekleyelim mi tek mi güzel ☀️
Ebrugy Kızlar LAVİNYA ismi sizce nasıl manası çok mu kötü bilemed kullananlar varmı Birde Masal Lina hoşuma gidiyo