Merhaba ben de aynı şekildeyim 12 haftaligim ama başından beri kahverengi lekelenmem var, yirmi gün önce çok şiddetli kanama yaşadım , kanama sonrası kahverengi lekelenme devam etti dünde hafif bı kanama yaşadım. Hamileliğin başından beri progestan iğne ve hap kullanıyorum ama hiç bı şekilde kesilmiyor. Dün de proloton diye bir iğne vuruldum ama devam ediyor aynı şekilde