guneshan Gece nişanım geldı sımdıde hafıf adet agrısı gıbı agrım var nts de sancı cıkmadı acılmada 1-2 cm eve dondum , sancı gelmesını beklıyorum. Benzer durum yaşayan var mı ?
Dlrblt guneshan ilk gebeligimde öyle olmustu beş güne kadar 3cm anca ulaştı olan sancılar gerçek değilmiş diye beşinci günde doğum yapmıştım ama kişiden kişiye degisiyo kimisi hemen doğum yapiyomus nisandan sonra kimiside haftalarca bekledim diyo
guneshan Dlrblt Benım yarına kadar gelmezse zaten suni sancı verılecek doğum olacak ınsallah suyum azaldığı için