sevval_55 Çamaşır suyuyla Formaldehit arasında çokta uçurum farkı yok. özellikle ilk 3 ay bu kimyasallara maruz kalan fetüslerde oluşan hastalıklardan haberiniz var mı? beyazı çok olan illa boyatmak zorunda kalan kişiler bitkisel boyaları tercih edebilirler , zorda kalmadıkları sürece kullanmamalıdırlar. benim araştırmama gerek yok 6 yıl ben okudum, hali hazırda da çalışıyorum. meslek söylemek kurallar gereği bu tarz durumlarda yasak o yüzden söyleyemiyorum ama bilen bilir. ayrıca market boyası kullanın bi zararı yok demek tahsil yaptığınızı değil, gereksiz yanlış bilginizi gösteriyor. yanlış biliyor olabilirsiniz , bari doğrusunu söyleyene bilmişlik taslamayın.