Elifant Merhabalar 35. Haftamın içindeyim Doğum şekli için Doktorum 37. Haftaya kadar nts de ki duruma göre hareket ederiz dorun olmazsa 37. Haftada da Doğum şeklini konuşuruz ddi Normal ve sezeryandan da korkuyorum Epidural istemiyorum ikisinde de bel ağrısı oluyormuş çünkü sezeryan olursam genel olmayı düşünüyorum normalde ise bi fikrim yok Doğum yapmış anneler lütfen yardımcı olur msnz bu konuda ?