Dmllale Benimde apse yaptı antibyotik ve parol kullanıyorum. 28 haftalık olduğum için bana hiç bir tedavi yapılmıyormuş bu haftalarda tehlikeli dediler
tombis_anne34 Dmllale benimde yanak 2. Kere balon gibi oldu antibiyotik ve agri kesici kullaniyorum suan insallah iner dogurur dogurmaz disciye gitmeyi planliyorum. Suan bisey yapamiyorlar maalesef
Npinar tombis_anne34 çok zor benimde apseli şişmeye basladı üniversitesi hast doktorlar yapıyormus sadece
tombis_anne34 Dmllale benimde yarin kontorol var diye bekliyorum ama agrisi şişligi giderek artti tekrar gidip bi igne almak istiyorum
tombis_anne34 Npinar benim 16 haftalikken şişmisti bi doktora görün derim şimdi benimde inmezse bende gitcem yarına kadar dayanmaya çalışıyorum yarın kontrolüm var şuan 26+3 günlük