angelicaa Merhaba, muayeneye gittiğimde doktoruma soracağım tabii ama sizlere de sormak istedim. Anemi hastasıyım 10 olan kan değerim 8.9a düştü. Kan değeri düşük olup normal doğum yapan var mı?
Defne2018 angelicaa benimde 10 bazen 8 9 öyle ama kan ilacını kullanmayı ihmal etme dogumada herhangi bi sıkımtı yaşamamıştım ben hastanede 2 gün bekletildim sadece anemi oldugum için bebegimde gayet iyiydi
boymomyz angelicaa Arkadaşım yapmış bişey olmamış . Kızın kanı o kadar düşük ki oturduğu yerde bayılcak hale geliyor hep başı dönüyor . Doğumuda çok güzel geçmiş 5 yasında oğlu var şuan . Kansızlığı çok yüksek bekarkende kan ilacı kullanmış hastanede yatmış hamileyken sadece bayılacak gibi oluyormuş . Kansızlğım olmadığı için pek bilgim yok bana bunları anlattı ☺️ İnşallah sorunsuz bebeğinizi kucağınıza alırsınız 🌸
bebeliannegeldi angelicaa benim de düşüktü. İlaçla yükselmiyordu. Kan tranfüzyonu yapıldı. Yükseldi. Şu an iyi gidiyor. İlk doğumda da düşüktü normal doğum yaptım. Bir problem olmadı. Doğum sonrası yine veriyorlar kan ilacı.
Bsranurrr angelicaa canım benim 2. Gebwligim ilk gwbeligim de 8 e düşmüştü bana kan serumu taktılar 1 gün yattım hastanede haftaya tekrar gittim tekrar taktılar 2 kez resmen gözümün onü açıldı kuş gibi oldum bütün kansızlık sıkıntısı anemisinden kurtuldum ins sen doktoruna konuş zaten onlar yaparlar doğumda kan kaybettiğin için kanın en az 12 olması lazım ins düzelir cankm
angelicaa Demir seviyem iyi, öyle olunca kan ilacı vermedi hematoloji doktoru ona da göründüm. Anca 8in altına düşerse ya da bebekte gelişim sıkıntısı olursa kan transfüzyonu yapacağını söyledi. Teşekkürler cevap için✨
Defne2018 angelicaa ama her ihtimale karsı 12 haftadan sonra veriliyo canım sadece ben degil bütün hamileler için
angelicaa Defne2018 Demir ilacı kullanıyorum ama anemi olduğum için kan seviyemi yükseltmiyor o sadece bebeğe takviye olsun diye veriyorum dedi doktorum. Bakalım artık pekmez, üzümden devam ediyorum ben ☺️
angelicaa boymomyz Benim de öyle 2 adım attığımda nefes nefese kalıyorum oturuyorum olduğum yere. Çok teşekkür ederim cevap için, inşallah herkes sağlıkla kavuşsun bebeğine🙏🏻
boymomyz angelicaa inşallah canım benim sende stres yapma ❤️ Unutma stres bebişe ve sana sıkıntı verir 😘
angelicaa bebeliannegeldi İlk gebelik olunca insan takıyor kafasına.. çok sağolun, sağlıkla büyüsün bebekleriniz
angelicaa Bsranurrr Doktor hangisini derse o tabii ama içten içe hep normal doğum istiyordum. Şimdi korkuyorum nefesim yetmez diye. Hayırlısı artık. Çok geçmiş olsun size de, teşekkür ederim🙏🏻
Tontikannesii Bende de Talasemi var ilk hamileliğimde doğumdan bi kaç ay sonrasına kadar kan hapı kullandım. İkinci hamileliğim bunda da başından beri kullanıyorum. İlk hamileliğim de kansızlıktan dolayı kötü bişey olmadı şükür.
angelicaa Tontikannesii Bana sadece demir ilacı verdiler ama o etki etmiyor zaten. Bebek demiri kullanacak takviye olsun diye veriyorum dedi doktor. Gittiğimde kan ilacı için soracağım, teşekkür ederim 🙏🏻
eliff92 angelicaa yürüyünce veya ayakta durunca fenalaşıyormuşsunuz bayılacak gibi ben çok kötü oluyorum ferittin mi 10 sizdede
angelicaa eliff92 Hgb 10dan 8.9a düştü. Dahiliye doktoru hct ve hgb değerine bakıyor genelde benim sonuçlarımda