Biliyorum zararlı ama yiyemiyorum midem almıyor. Çalışıyorum sabah 7 de işe başlıyorum. 8 8.30 gibi kahve içtiysem 10.30 gibi kahvaltı yapıyorum.küçük bir fincan içiyorum kahvesini az yapıyorum. Benim gibi olan var mı. Önceden aralıklı oruç uyguluyordum yiyemiyorum alışmışım. İlk gebeliğimde çok dikkat etmiştim ama bunda olmuyor. 17 haftalık gebeyim bu arada