Kızlar sözelden iki yılık üniversite sınavı başvurusu yapmayı düşünüyorum martın 6 sında sonmuş başvurular iki yılık tıbı sekreterlik düşünüyorum belge de var iki aylık bebegim de var nasıl olur diye de düşünüyorum Haziran da sınav şurda kaldı iki ay anca pek çalışamadım ilk ay zor geçti cocukla şimdi düzene oturdu 3 saat kesintisiz uyuyor sizce şansımı deneyip gireyimi birde hangi kitapları almam lazım calışmam da işe yarıycak kitaplara ihtiyacım var sözelden girersem hangi dersleri görücem Sınavda birde en cok hangi konulara calışmam gerek iki ayda lütfen Bilgi verin cok az zamanım var cıkcak olan konulara anca calışabilirim