ezgimm0027 __mommm suan adanada degilim ailem orada ama ilk bebeğimin doğumu ortadogu hastanesinde Hicran hanim yapti özelikle geldim bekarkende cok memnumdum doktordan hatta şimdi 2. Hamileyim yine geleceğim 😊
BrcY ezgimm0027 merhaba ben de Hicran hanımı düşünüyorum, doğum ücretleri nasıl peki bilginiz var mı acaba?
Oyku3005 __mommm Kararsızım 😊 Benim normalde doktorum Gökmen bey şuan yurtdışında doğumda 8 mayıs ozamana gelirse gökmen hocada doğurcam gelmezse algomedte özgür hocada doğurcam 😄🤗
Aybennn Algomed özgür kaya Selçuk çok ilgili iyi bi doktor Allah izin verirse doğumda orda yapmak istiyorum 🙏🏼
ezgimm0027 BrcY gecen hafta sordum 4300 dediler bir gece oda parası dahilmis normal doğum ucreti galiba sormadim çünkü hangi dogum diye
Nazife2019 gulsumm1 ben de Sezardayken Cazip beye gidiyordum. Güzelyalıya geçmiş. Şu an Mardin’deyim ama doğum için geleceğim. Muayene ücretleri ne kadar acaba?
Zeynosunannesii @“Nazife2019”#p20944593memnun kaldınız mı guzelyalidan hemşireler ilgisiz diye duydumda
ezgimm0027 nurberk1 ben 2 sene önce dogum yaptigimda farkliydi normal daha pahaliydi ayni olmasina sevindim 😊