dilaraulusoy Ebrukrdmr bilgim yok ama yukarda kalsın belki bende erken doğum yapıcam hatta 36 dan bile önce burda dursun bakarım postunuza arada.
TatlisBirAnne Ebrukrdmr Arkadaşım doğum yaptı çok şükür bebeği şimdi 3 aylık oldu bile. Gelişimi de iyi çok şükür herşey gayet normal
ilknuuurr1 Ebrukrdmr 36. Hafta normal doğum sayılıyor prematüre değil diye söylemişti doktorum bir sıkıntı yoksa kuveze almazlar bence
Zubidubii Benimki de durmayacak gbi görünüyor 36. Haftaya yeni girdik. Gelisimi de 1, bucuk hafta önde görünüyor. Ben de korkuyorum bi skntı olur mu küveze girer mi diye? 😔
Balliko Ebrukrdmr 35.3 de yaptım doktorum farketti cıger geliştirici yapmıştı gerek kalmadı Maşallah darısı basına suanda 2 yaşında 🌸🍀