Ballisinsen Kizlar ip gibi beyaz akinti ne demektir yasayan var mi. Sanirim yumurtlamadan beridir boyle.
Babyturan Ballisinsen bendede ara ara oluyor Doktoruma sordum normal dedi. Koku vs olmadığı sürece normal canım.
dezgi Ballisinsen canim genelik ihtimalin varsa onun belirtisi de olabiliyor tek başına yeterli değildir evet ama bende de özellikle sildikten sonra farketigim şeffaf akıntı şeklinde olmuştu
Sevdashn Ballisinsen canım benim adet gunumden bı hafta önce akıntı gelmeye başladı hiç olmadı beyaz afedersin süt kesiği gibi gebelik belirtisi o 13+1 olduk biz çok şükür
Sennurrrsee Beyaz akinti brndede var ama kasinti yanma falan yok.eger sende kasinti olursa mantar diyorlar. 10haftaligim bugun beyaz akintim normalmis.
Babyturan Sennurrrsee Tabi canım evet kaşıntı , koku, kesik kesikse mantar oluyor. Sadece akıntı haliyse normal😌