Betulldd Kızlar 30 haftalık hamileyim sanırım covid belası benide buldu. 2 3 gündür hafif bogaz agrısı öksürük vardı. Öksürük artmaya başladı başka bir şikayetim yok çok şükür. Öksürük için ne önerirsiniz bazen öksürük krizi tutuyor kasıklarıma kramp giriyor :(
MerveeD Betulldd Bende yaşadım o öksürüğü ve sıcak su bal limon yaptım gece öksürük uyuytmayıncada bır tatlı kaşıgı balı yedim çok güzel yumşatıyor bogazı gecmıs olsun
Fundish Betulldd 22.haftamda covid geçirdim. Bir kaşık bala bir çay kaşığı zencefil karıştırdım sabahtan akşama kadar az az yedim.hamilelere riskli diye önermiyorşar ama az yiyince bişi olmaz diyip yedim öksürüğüm de kesildi.yatarken ayaklarının altına viks te sürebilirsin
defneninannesi44 Betulldd aktarlarda keçiboynuzu soğuk sıkım(özü) olarak geçiyor benim geçmeyen öksürüğü o geçirdi bi de her gün ballı süt bu ikisini kullanırsan inşallah hem balgam sökücü hem öksürük için çok iyi oluyor geçmiş olsun
Nuriay Betulldd bugday nişastasi. 1 bardaga 2 cay kasigi bugday nişastasi dok kucuk tatli kasigi seker at kolay ice bil diye uzerine normal isida sicak su ekle karistir ic. Gunde 1 2 kez cok guzel ise yariyor.
Betulldd MerveeD kalkıyımda yapıyım hemen canım çok sağol kaç gün sürüyor sanki hiç geçmeyecek gibi :(
MerveeD Betulldd Benımkı covid degıldi ama 2 3 gunde fılan öksürüğüm geçmişti bal baya bır yumşatıyor
Sull Betulldd aynı haftalarda başıma aynı şey geldi . Hatta tansiyonumu yükseltti öksürük , ben balla zencefili karıştırıp macun kıvamında yuttum. Birde sıcak sıcak organik ıhlamurla , tarhana içtim . Çok şükür kesildi .