Nryozr4 İlk gebelikse karın çok geç çıkabiliyor canım. Bende hep niye daha belli değil diye düşünürdüm. Benimki 25 haftadan sonra artık kıyafetlerde belliydi.Ama biraz bol giyindiğimde yine fazla belli değildi. Ama şimdi ikinciye hamileyim daha 9 haftalık ve sanki bana karnım az çıkmış bile. İlk gebelikte karın ilk defa şekil aldığı için biraz geç çıkıyormuş. Ama ikinci gebelikte bir önceki bebek yer edindiği için diğer bebeğe göre daha belirgin olurmuş. Ve gerçekten de öyle 😃