Doğuma az kaldı son bir haftam 39+0 😮💨ve hıcbır belırtı yoktu eşimle ilişkiye girdik 3-4 saat önce ondan sonra sancılarım başladı sürekli 4 saattir uyuyamadım da belimden başlayan bır agrı 2-3 dk ya bir giriyor ve suyum falan da gelmedi daha az önce tuvalete gıttım ishal olmuşum daha önce yoktu bu bı kaç saat ıcersınde oldu doğum belirtisi mi acaba yoksa yalancı sancı mı offff kafayı yıcem