Meryceyn Merhabalar, gece 2.30 da suyum geldi ve tabi hemen hastaneye geldik. Sancım yok henüz açılmam da yaklaşık 2 cm kadar, süreç nasıl olacak bilmiyorum, benzer şekilde başlayıp normal doğuran arkadaşlar var mı aramızda? Allah herkesin yardımcısı olsun🙏
herhangibirkullanici Meryceyn Allah bir avazda kurtarsın inşallah canım sağlıcakla bebeğine kavuşmanı dilerim inşallah kolay olur her şey❤️ Sancı anında Sümmessebile yesserah diyebilirsin, ağrılarını hafifletir❤️
denizvebulut Meryceyn Sağlıkla alın kucağınıza ♥️ Benim de ilk dogumunda gece 2de suyum gelmişti, hastaneye gittik. Sabaha kadar kendi sancım gelir belki diye beklediler. Hiç açılma yoktu bende. Sancım gelmeyince suni sancı verildi. Akşamına normal doğumla aldım oğlumu kucağıma. Darısı başınıza.
Meryceyn teletabi Teşekkür ediyorum iyi dilekleriniz için, Hepimiz kavuşalım bebişlerimize sağlıcakla😇
Eliff89 İlkdogumumda benimde suyum gelmiş sancım yoktu biraz uzun sürmüştü ama kolay olmuştu merak etmeyin zamanla çıkar. Rabbim sagsaglim kucağına almayı nasip etsin bir avazda kolayca dogurun inşallah