Kızlar 36+1 haftalığım. Saat 12 gibi yattım saat 4 oldu ağrıyla uyandım sürekli karın ağrısı ama belimde ağrıyo her uyandığımda bebek kasılmış durumdaydı. Tuvalete çıktığımda bağırsaklarımın bozulduğunu anladım ama bu ağrı acaba ondan mı yoksa doğum sancısı olabilir mi? Midemde de bulantı var biraz. Hastaneye gitmeli miyim? ilk gebeliğim bu arada.