Nurayb
Cok kotu nezle oldum ve kuru öksuruge vurdu nasil gecirebilirim 13 haftalik hamileyim 🙏 yarfim edermisiniz
Acaralp
Bende grip olmuştum doktora gittim koldan ilaç verdi doktor harı kesici Ateş düşürücü ve minoset kullanabilirsin dedi içtim geçti şükür.bide okyonus suyu eczaneden alabilirsin ikisini yazıyor başkaca yapılacak bisey yok dedi bende 13+4 günlüğüm 13 haftalıktı bunları yaptıgım da geçmiş olsun
deletedmom213
Tarhana çorbası yap. İçine bolca sarımsak koy. Bide pul biberi bas.
Gece yatmadan önce iç.
Böyle yakıo terletio. Ama ilaç almadan sabaha iyileşmiş oluyorsun :)
Gün içindede içersen iyi ama önemli olan gece mutlaka içip yatman 😽
Seden
Yaa aynisi bende de var keciboynuzu pekmezinin özünü denicem normalde cok iyi geliyodu bi zarari yoktur diye düşünüyorum