Ya arkadaşlar tansiyonum sürekli 8 e 4 - 9 a 5 hep bu sayılardayım doktorum çok ilgisiz hiç birsey söylemiyor bu kadar düşük tansiyon normal mi kendimi hiç iyi hissetmiyorum yüksek olmasından düşük olması daha iyi diyorlar ama bu kadar düşük olması da korkutuyor ve ben kendimi iyi hissetmiyorum sizce normal mi gerçekten 16 haftalık oldum bugün