Sjana acilden geliyorum, diş doktoruna gittim, yarım kalan kanal tedavim sürekli iltihap olup açılıp kapanıyor:( ayda bir doktordayım bu gece farklı birine gitmek zorunda kaldım ve dişçi bir iğne yazdı hemen kadın doğumcuma sordum meğer 32. Haftadan sonra kullanılmaması gerekiyormuş iğnenin ay ya sormadan olsaydım iğneyi…. Offf çok zor