Bıcak saplanması gibi bişey oluyo vajinadan sanki ..kasıklarımda adetimsi bi ağrı var böylemi başlıyo acaba gerçek sancılar?
Zaten erken doğum riskiyle bu hafta hastanede yattım serum ve ilaçlarla durdurmaya çalıştılar istirahetteydim. İlk gebelik bişey bilmiyorum 🤷🏼♀️🤷🏼♀️