EsraYsf Kizlar 28 +5 iz ama ben gece uyuyamıyorum sağa dön sola dön 3 5 dk arayla hepnyanlarim acidi artık uykudan da birsey anlamıyorum bütün gün baş ağrısı çekiyorum 🙈
humeyra1978 EsraYsf 27+6 bende aynı durumdayım Zaten normalde de uykuya zor Dalan birisiydim , bazen bebeğin değişik hareketleri karnımda titreşim oluşturuyor 😅 o yüzden de uyuyamıyorum 🙃bebek sakinken ise 5 dk da bir şekil değiştirmekten dalışa geçemiyorum 😬
MerveeD EsraYsf 27+3 üm bende 3 gundur aynı durumdayım. Ama benımkı bacak agrısı ne tarafa ia yatsam bacagım agrıyor ve bu 5 dakıka ıcınde oluyor dönmekten uyuyamıyorum
EsraYsf Nihanus maalesef canın 2. Hamisligim ama ilkinde kasintim vardi oyuzden 2 gun uyumadan geçirdiğimi biliyorum zombi gibiydim şükür yine bunda uyuyorum ama uyumak denirse en azından yatakla butunux🙈🤣🤣
EsraYsf MerveeD valla canim bende bacak arama yastik koyuyorum yok battaniyeyi koyuyorum yok ne yapacağımı sasirdim🙈😔
EsraYsf Papatya27 Ay bide herkes doğum yaptıktan yaptıktan ra bu zamanlarını çok ariycaksin sjmdi iyi günlerin diyip duruyor psikolojim bozuluyor 2.5 yasinda da oglum var bakirkoyluk olurum sanırım.🤪🙈😆
EsraYsf Fundish Ay valla nasilmolacak hic bilmiyorum yani dogumumda sahibeli nerde doguracagimda belli değil düzenli gittiğim bir hastane yok nerde ne randevu bulursam🙈
Nihanus EsraYsf her gebelik çok farklı gerçekten benimde 2. Her ikisindede 32. Haftadan sonra yatakta sağa sola dönememe oldu ne yazıkki şuan 37yim sırf dönmemek için tek tarafım çürüyor 😅
Papatya27 EsraYsf benimde kızım var 21 aylık ama inan karnında daha zor yatamıyorsun kalkamıyorsun ben inan biran önce çıksın istiyorum bu halimle olmaktansa öyle olmayı tercih ederim
EsraYsf Nihanus Ay vallahi ağrıdan uyuyamıyorum bende uyuşuyor dön canim sen yinede yavaş yavaş oyle daha çok ağrın olur
EsraYsf Papatya27 yaaaa evet tabiki oyle vallahi sorma gercekten 🙈 birde çıkınca görelim dicek minnaklar😆
Nihanus EsraYsf olmaz mı ah birde oğlumda hala aramızda yatıyor sağolsun psikolojisi bozulur tam bebek gelecek diye ayıramıyorumda oda ufak daha garibim 🤦🏼♀️
EsraYsf Nihanus benimkide oyle onun yatagiyla bizimki birleşik simdi.odalari degistoricez doğum yapınca hepimiz bir odaya olucaz ama onun yatagi ayrı olucak besik yanımda olucak 🙈
EsilaMiracAyazEren_Moms EsraYsf Ahh ahhh onu gel bir de bana sor. 30+6 haftalık hamileyim. Öyle çok kilo almadım ama sağa sola dönmem nerdeyse imkansız. Eşime asılıp ta dönüyorum. Adam sabahın körü işe gidecek onu bile uykusundan ediyorum. Allaha şükür ondan bi parça taşıdığımın ve zorlandığımın farkında da ağzını açıp bişey demiyor canım kocamm 🖤🖤 Valla uykuya dalmam 1-2 saati buluyor en son bacağımın arasına yastık koyup uyumaya çalışıyorum.