aselinannesi06 canım eğer uyuyabilirsen uyumaya çalış, çekimin ardından 12. Saatte ağrının şiddeti maximum olur sonra yavaş yavaş azalır. Eğer sabaha kadar dayanamam diyorsan acile git parolu serum olarak versinler. Onun dışında emme tükürme çalkalama hareketleri yapma ki çekim yerinde oluşan pıhtı bozulmasın. Kanaman da devam ediyor olabilir onu da tükürme, yutmanı öneririm.