Rabiaugur Kızlar 23 haftalık hamileyim aşırı derecede midem yanıyor be yaptıysam geçmiyor nolur bişeyler önerin
Blgn02 Rabiaugur pirinc yıkama biraz tabağa koy azar azar ye çok iyi gelecek bebeğin saçlarında dolayı
Nihanus Rabiaugur soğuk süt birkaç yudum için yastığınız yüksek yatın başınız yukarda olsun bunlarla düzelmezse dr rennie şurup yazıyor benim hemen geçiriyor
Gamze_akgunn Rabiaugur benimde çok yanmam vardı 26. Haftamdayım doktorum şırup verdı yemekten sonra ıcıyosun 2 ölcek rahatlattı RENNİE DUO
Sudegllr İçebiliyorsan sade soda birde sola tarafına yat bunlardan da çözüm bulamazsan şurup yazdırabilirsin mesela gasvin diye bir şurup var çok iyi geliyor
Rumer Rabiaugur Hiç eziyet etmeyin kendinize rennie tablet alın yavaş yavaş emin , çok iyi geliyor , ben şurubunu da kullandım ama yanma yoğun olduğu için işe yaramadı , tablet daha etkili