1bocekanasi Hanımlar 24 haftalık ikiz gebeyim. Biri kız biri erkek ikisinin arasındaki fark 75 gram. İster istemez kafama takıyorum yaşayanlar var mı yada neler yapabilirim bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirim 🤲🏻
Imasleeper 1bocekanasi canım her bebeğin kilosu aynı olmayacağı gibi ikizlerin bile aynı olması mümkün değil 75 ne ki? Hiç bişey yani arada 500-600 gr fark koysa endişelen diyicem ama boşuna kafaya takıyosun
Kumpr 1bocekanasi 75 gr normal doktorunuz normal olduğunu söylemiştir zaten ikisinin de kilosunun aynı oranda gitmesini bekleyemeyiz ki. Benim bebeklerimin de aralarında 200 gr vardı son muaynede 🥲
Villanelle 1bocekanasi benim de şuan 200 gr fark var tahmini olarak. 30+4 teyim. Aradaki fark açılırsa erken doğum olacak dediler
1bocekanasi ipekveatlas aslında şu an ki fark değil de ilerleyen dönemlerde daha fazla fark olursa diye tedirgin oluyorum hani belki yapabilceğim bişey vardır ne biliyim. Kiloya hiç takılmam sağlıkları önemli ama şu fark açılmasın yeter
1bocekanasi Imasleeper aslında bu farkı takmıyorum ama ilerleyen haftalarda daha fazla fark olması sanırım beni tedirgin ediyo. Asla kiloya takılan biri değilim sağlıklı olmaları önemli ama ya böyle fark açılmaya devam ederse diye tedirgin oluyorum
twinscrn 1bocekanasi benimde öyle fark var aralarında takmayın erkek bebeğin kemik yapısı kız bebekten iri olduğunda ölçümlerde fazla çıkıyor 400 -500 gram olsa hadi neyse takılır ama takmayın ilerlemez hep 75 -100 gram fark çıkar
1bocekanasi Kumpr erkek 610 kız 545 . Tabiki doktorum da ikizlerde bu oluyo dedi. Umarım çok fazla açılmaz siz kaç haftalıksınız
Kumpr 1bocekanasi 23+1 olduk benim de biri kız biri erkek cuma günü detaylı ultrason var merakla cuma gününü bekliyorum 😍
sseymaa_ Bende ikiz hamileyim o kadar farklar illa çıkıyor ikiside farklı bebek sonuçta ve birisi erkekmiş erkekler genelde biraz daha iri olurmuş kızlara göre
1bocekanasi sseymaa_ ya işte dediğim gibi bu fark bişey değil de umarım artmaz böyle devam eder hepimizin 🤲🏻
Edakeskin 1bocekanasi 75 gram fark hic bisey degil benim ikizlerimin arasında dogduklarında 480 gram fark vardı hala da devam ediyo fark bi sıkıntıda yok cok sükür kendinizi bısuna strese sokmayın
Buket_demir 1bocekanasi 75 neki canım benim biri kız biri erkek normalde erkekler daha iyi olurmuş benim kızım daha kilolu ilk aralarinda 100 Gr fark vardı doktor normal ama aralarının açılmaması gerekiyor dedi en son Perşembe günü gittim araları açılmış bayağı 500 Gr var erkek 3 hafta geriden geliyor dedi bir doktor ismi verdi pazartesi birde o bakacak 😏
Rumeysaaa1 Benimde 23. Haftamda detayli ultrasonda tek yumurta ikizlerimin biri 549 biri 653 gram çıktı 2 hafta sonra muayenem var doktor kilo ve gelisimleri güzel dedi ama aralarindaki fark açılır diye bende endişe ediyorum 😕