24+5 olduk ve iki üç gündür adet ağrısı gibi karnımda ağrılar oluyor aynı zamanda kasıklarımda sancı gibi agri gibi saniyelik bişeyler de oluyor arada.. sebebi ne olabilir bu haftalarda olup yaşayanlar var mı bunlari ? Erken doğum belirtileri falan yazıyor bazı yerlerde korkuyorum açıkçası 🥺