Sgnn ben kullanıyorum sol kasıgımda çok ağrı vardı yürüyemiyodum doktor hamile korsesi kullan dedi bana bikaçkez en son aldım iyiki almısım. Dışarı çıkınca kullanıyorum rahat oluyor. uzun süre de takmamıyorum arada çıkarıyorum. Gerçekten karnımı taşımamı kolaylaştırdı.