Kızlar merhaba benim 2 yaşında ve 6 aylık bir bebeğim var 11 haftalık hamileydim. Aniden kanama ve bel ağrısıyla doktora gittim 8 haftalıkken bebeğin kalbi durmuş fark etmemişim doktor almak zorunda kaldı bebeği maalesef. Ben ilk hamile olduğumu öğrendiğimde çok üzüldüm 2 tane küçük bebeğim var diye aldırmayı düşündüm fakat kıyamadım zamanlada kendimi hazırlamıştım 3.bebeğe fakat bebek gidince içten içe kendime kızmaya başladım acaba ben istemediğim için mi kalbi durdu diye. Bebek bunu hisseder mi bu sebep olabilir mi sizce her ne kadar ben aldırmamış olsam bile şu an bunu düşündüğüm için bile kızıyorum kendime.