mihraveannesi Arkadaşlar hayırlı geceler şimdi ben özele gidiyorum devlete hiç gitmedim diyelim ki acil doğum oldu devlet kabul ediyor mu illa takipli mi olmam lazım? 🤔
MeyraRana mihraveannesi benim eşimin kuzenini kabul etmemişti bu zamana kadar özele gittin şimdi git Orda doğum yap demişlerdi bi arkadaş ta hep özelde kontrol yaptırdı doğum için covid testi vermesi gerekiyordu devlete gitti sistemde bu çıktı hani özelde doğumunu yapcan git onlar yapsın testini dediler
eceturan mihraveannesi ben de 34 haftaya kadar ozele gittim. Sonra devlete hic birsey demedi. Hatta cokta iyi ilgilendi sordu varmi bi sikinti detayli vs yaptirdinmi diye sordu. Suan devlette dogumu bekliyorum.
mihraveannesi MeyraRana ya çok tuhafıma gidiyor hani acileyet sonuçta acil bi durum da nasıl gönderiyorlar ki🤷
MeyraRana mihraveannesi ben mesela perinatoloji hastasıyım bazen bebekle ilgili rahatsızlanıyrm kontrol e gittiğim hastane uzak hani evime yakın hastanenin normal kadın doğum acilin e gidiyrm tersliyor beni kendi doktoruna git diyor alt tarafı bebek kalp atışına bakcak ama zor geliyor heralde. Bi ara çocuğu 4 gün hissetmedim sistemde perinat hastası olduğum 20 haftalıkken hastanede yattığım çıkıyor bakmadı bana kendi hastanene git dedi yalvardım yakardım zor baktırdım bazı doktorlar çok kalpsiz.
MeyraRana mihraveannesi bazıları hani direk suratına vurmuyor özelde gözüktün git Orda doğum yap demiyor yalandan boş yatağımız yok yada doktorumuz yok diyip yada şuan doğum sırası çok var diyip bahane üretiyor başından salıyor.
mihraveannesi MeyraRana hangi şehir acaba? Bi de sağlık ocakları da bakıyor kalp atışına bilginiz olsun. Ve Allah iyi insanlarla karşılaştırsın 🌹
MeyraRana mihraveannesi İstanbul da yaşyrm sağlık ocağı bakıyorda benim gebeliğim riskli olduğu için mecbur utrasonla bakmak gerekiyor. Çünkü bazen çatala aldıkları oluyor
mihraveannesi MeyraRana ya tamam da hani ilk başta gözükmüş olabilirsin belki devletten devam edecem gerçekten ilginç
Nihanus mihraveannesi yok yani yasal olarak mecburlar yatak dolu olmadığı sürece acil hastayı almak mecburiyetinde her hastane ülkemizde 😅 eğer full bile olsa triaj yapılıyor sizden daha acil bir durumu olmayan birinin önüne geçiyordunuz hastane etiği böyle işliyor
Ela6161 Ne kötü bisey hamile bir insani muayene edememek başından savmak…yazik o insanlarin aklina. Şaşırıyorum gercekten
Ssde Olurmu tabiki acil olursa alıyorlar direk ben özele gidiodum bir gece ansızın suyum patladi erken doğum riski semtimden 2 saatlik uzaklıktaki hastaneye gttm devlet hastanesi hemen aldilar baktılar ve 10 gün yattım 20 günde bebeğim yatti