Merhaba kızlar 14 haftalık gebeyim 4 5 gündür kasık ağrım vardı makatıma ve rahimime vuruyordu yerleşme ağrısı sanmıştım bu sabah aniden suyum geldi bianda ateşim çıkıp istifra oldu hastaneye zor geldik ve yatışım yapıldı bebeğimin kalbi hala atıyor ama içeride suyu çok az dediler allahtan umut kesilmez ama olumlu bakmıyorlar hafta içi konsey toplanıp karar alınacakmış bol su sıvı alıyorum inşallah fayda eder yaşadınız mı hiç başınıza geldi mi ? Bol duaya ihtiyacım var bana dua eder misiniz rabbim hayırlısı sağlıklısı ile kucağıma almayı nasip etsin inşallah moral olarak çökmüş durumdayım