Kızlar Ağustos ayında bir güzellik salonu bana onlarla çalışmam için bi iş teklif etti bana çok yüksek maaşlardan bahsetti ve herşeyi harika anlattı 2 ay içinde yeni bi dükkan açıcaklarını söylediler bu dükkan 5 ay da açıldı ve ben 5 ay bu dükkanın açılmasını bekledim aynı zaman da da eski dükkanlarında komisyonlu olarak iş yaptım sigorta yapmadılar daha sonra aralıkta yeni iş yerine başladık ve ocakta sigorta yaptılar ve ben defalarca onlara eğer dükkan açılmıycaksa yeni iş bakacağımı söyledim ve beni hep oyaladılar. Neyse işe başladı fakat işler onların istediği gibi gitmedi müşteri olmadı verdikleri vaatlerin yarısını bile yapmadılar ben hamile kaldım hamile kalmam onlar için sıkıntı oldu zaten çok değiştiler geçen haftalarda çok hastalandım ateşlendim üzerine korona oldum 10 gün evde sadece yattım geldiğim de bana nasıl olduğumu bile sormadılar ve 3 gün sonra önüme bi sözleşme koydular imzalamak istemeyince beni işten çıkardılar. Ve hakaret kodu ile çıkartmışlar ama ben hakaret etmedim sadece işten çıkarıp çirkinleştiklerinde çantamı toplarken lanet olsun dedim bu kadar onu da şahsen söylemedim kimseye çok mağdur durumdayım zaten beni aylarca oyaladılar bu iş için şimdide işten çıkardılar bir hakkım var mıdır nasıl bir yol izlemeliyim işçi haklarından anlayan birileri yardımcı olursa sevinirim 🙏🙏