Eceisss Kızlar burda okuyorum herkes iğne falan kullanıyor ben devlete gittiğim için doktora sorma olayı vs yok ben ne yapayım hastaneye gidip kan mı aldırmak istediğimi söylim veya da sağlık ocağına gitsem yapıyorlar mı kanım pıhtılaşmış mı falan diye ne yapacağım bilmiyorum
bsraugr Eceisss ben şuan 16. Haftamdayım ve iki hafta önce covid oldum 4 gün hastanede yattım. Çıkınca dahiliye doktoru enox 0.4 lük verdi ve bugün kadın doğum randevuma gittim. Doktorum kan sulandırıcıyı 0.6 lık verdi. doğuma kadar ve lohusalıkta da kullanman gerekir dedi. Allah korusun ilerde bir sıkıntı olursa keşke dememek için kullan mutlaka dedi. Bence sen de sağlık ocağındaki doktorunla görüş belki rapor vs çıkarır
Nurgrcn Çovit testi yaptırcaksin sonra doktorunla görüşcek sin o sana hangi ilacı kullanman gerektiğini söyler bende karantinadayim şuan parol d vitamini ve coraspin kullanıyorum doktor tavsiyesi üzerine geçmiş olsun canim
Eceisss Nurgrcn zaten korona olduğumu yazdım niye test veriyim ki ayrıca devlete gittiğimi ve doktoro sorma olayının olmadığını da belirttim
minissannee Eceisss sağlık ocağı ile görüşebilirsin doktora danışmadan herhangi bir ilaç iğne vs kullanman doğru olmaz diye düşünüyorum
Kevser533469 Eceisss öncelikle çok geçmiş olsun canım. Allah şifanı versin.. bende suan covıd pozitifim. Kendi doktorumun bana dediklerini sana aktarıp anca o şekilde yardımcı olabilirim. Bol bol C vitamini ve tarhana çorbası tüketmen gerekıyormus. Bana kan sulandırıcı iğne oksapar 0.4 verdi karantina süresince gergin vurulmam gerektiğini söyledi. Sağlık ocağındaki doktoru arayıp yazdırdım reçetemi kendisine de danıştım bir sorun olmaz dedi. Ama sen yınede sağlık ocağında doktor ile telefonda görüş. Bizim sağlık ocağı yeterki gelme biz sana reçeteyi atarız imasında bulundu resmen o yüzden kan vermek için sağlık ocağı degıl de hastaneyi secebilirsin. Ama önce sağlık ocağı doktoru ıle görüş derim .
Nurgrcn Eceisss covit olduğunu bildiğine göre test vermiş olmalısın ozaman , devlette korona olmuşsun olmamissin çokta onemsemiyolar hamilesin zaten ilaç kullanamazsin diyolar, aile hekiminle görüşüp d vitamini ve kan pıhtısı için ilaç yazdırabilirsin,
Limons Ama bence pozitif oldugunuz icin gitmeyin saglik ocagina ebenizin numarasi varsa ayarabilirsiniz. Genelde ayni seyleri soyluyorlar zaten ilac icmek yasak sadece parol ve bazilari coraspin veriyor. Ayrica test yapmıyorlar coraspin icin. Bol besinli c vitaminli yiyecekler. Bagisiklik guclendirmek onemli. Sizin kendinize bakmanız lazım