Ela6161 kahvesever__ valla al bendende okadar. Birde öyle cerez kuru meyveyle felan gecmiyor doyurucu olacak🤣🤣
GriMavi kahvesever__ 5 aylık gebeyim 1 kere bile gece yemek yemedim iştahsızlıgım ilk günden beri var sadece öğünlerde yerim okadar
kahvesever__ GriMavi me güzel keşke bende öyle olsam akşam yemeğinden sonra hep açım 🤤 yatana kadar yemek 🥘 yiyorum doğuma kadar nolacak bilmiyorum 🤷🏻♀️
kahvesever__ Kumsalsmom valla çok güzel beceriyorsunuz asla beceremiyorum acıktım an kendimi mutfakta buluyorum