Mehmetseyidannesi Öncelikle herkese merhaba. 38+2 olduk bugün son iki gündür bebeğim çok hareketli kasılıyor aşağıda baskı hissediyorum. Dinlenip ayağa kalkınca yürümekte zorlanıyorum alt kısmımdan. Sanki açılma oluyor gibi kemik ağrısı çekiyorum ( yani açılma nasıl oluyor bilmiyorum aslında öyledir diye düşünüyorum canımın acısından 😊) . Bu şekilde hissedip doğumu kaçıncı haftanizda yaptınız acaba 😊 artık zaman azaldıkça heyecan stres tavan oluyor Allah yardımcımız olsun ..🤗🙏❣️