ADnz henüz bir miktar zamanın daha var hamilelik çok güzel mükemmel bir duygu elbette bebeğin hissettiğinde üzülecektir kendini sürekli tatmin etmelisin onunla konuşmalısın başka aktiviteler uygulamalısın ağırlık çöktüğünden üstüne halsiz ve yorgun hissediyorsun ama bir bilsen taşıdığın mucizenin güzelliğini hiç moralini düşürme sabret dua et allahım tez zamanda kucağına almayı nasip edecektir