Busrarin25 maviananas çok şükür benimde ağrım yok ama catlaklarım az az oluşuyor magnezyum olarak bana magrorn verdi doktorum
Busrarin25 kahvesever__ doktorum bana bir yağ önerdi doğal eczanede satılıyor çatlak için hemde ağrı için istiyorsan alıp bi dene çocuğa hiç bir şekilde zararı yok ben onunla iyi oldum
maviananas Busrarin25 bende su an çatlak yok genelde 35 ten sonra çok oluyor diyorlar ondan korkuyorum ben. Siz bir şey kullanıyor musunuz çatlaklar için
kahvesever__ Busrarin25 bana da yazdı krem onu kullanıyorum şimdilik canım hem ben yurt dışında yaşıyorum burda bulamam yazdığı yağıyı
Busrarin25 maviananas eczanede satılıyor akzer çatlak bakım yağı çok iyi çokta memnunum 🙃 kaşıntın varsa eğer olur
maviananas Busrarin25 su an bir belirti yok kaşıntı falan, her ihtimale karşı araştırıp bir yağ kullanacağım artık😌
Fyyy59 30+4üm şu an ağrım yok çok şükür 🙏 çatlağımda yok, her duştan sonra bebek yağı sürüyorum birde genetik olabiliyormuş çatlaklar fakat bebek yağı nemlendirme konusunda iyi🥳
kahvesever__ Karaaslan valla bilmiyorum 🤷🏻♀️ ki doktora söylüyorum her gittim de ellerim çok uyuşuyor duramıyorum agrısından onun yüzünden kaçtane tabak kırdım uyuşuk geziyorum resmen gün için de bana dedi laf hamilelik te olur 👍
guler0135 Benim ikiz 29 haftalığım şuan çatlaklarım yok bio oil kullanıyorum her gün , elimde uyuşma oluyor bazen bir de sol tarafımda ağrı oluyor
baby89 29+1 haftalığım böle yürürken dışarıda yada evdeyken ani şekilde sancı gibi sol yumurtalığın ordan sanki reglide yaşadığımız sökülme gibi anlık bi elektrik carpması gibi giriyor anlayamadım sizlerdede olan var mı? Sanki aşağıdan fırlıcak gibi