Esmeeer4221 Kızlar benım 1 aynınde dusuk rıskım vardı progestan kullandım kanamam durmustu 1-2 haftadır hıcbısey yoktu ama daha yenı cok az kahverengı leke gelmıs sızce neden olabılır lutfen yazın 🥺
Pinar34- Esmeeer4221 canım kendini korkutma şimdiki hamileliklerinde çoğunda oluyor benimde 7 haftamda başladı 10 gün sürdü daha sonra 12 haftamda başladı lekelenme yine 10 gün sürdü Protestan kullandım geçti
Esmeeer4221 Pinar34- bnımde oyleydı kullandım gectı ılacı bıtırdım 4-5 gun ıcmedım yıne geldı coğalırmı akıntı cok korkuyorum ya
Pinar34- Esmeeer4221 kalp atışları başladıktan sonra Allah’ın izniyle hiç birsey olmaz kalbini ferah tut bol bol dua et