İnşallah canım sağlıkla alırsın bebisini kucağına benimde ilk hamileligim canım ama doktorum öyle söylemişti. Öyle eğilip kalkma ağır iş yapma yürüyüş yap temiz hava iyi gelir yorma ama kendini ben öyle yapınca rahatlıyorum yürüyüş normal doğumu kolaylaştırıyormus canım 😊