Cocukluanne41 Kizlar kan ilaci nezaman baslaniyodu gectigimiz carsamba gittim doktora kan idrar istemedi kalp atisi icinde erken demişti martin 2 de gidicem bu arada 2.gebeligim nezaman kullanildigini unuttum😁😁
Meri3220 Cocukluanne41 ilk önce kalp atışını dinle 12 haftaya kadar folikasiti kullan kan hapı demir hapı falan sonraki iş daha çok yeni gebelik. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah hayırlı olsun 🤗
Cocukluanne41 Gorkem97 insallah duyarim kalp atisini hafif ses vardi ozaman ama doktor daha ufak demisti
Gorkem97 Cocukluanne41 ayni ayni bendede oyle oldu 3. de anca dinleyebildim simdi 32 haftaligiz cok sukur hicc korkmaa en kisa zamanda duyarsin bebisinin kalp sesini icini rahat tut 🌸
Cocukluanne41 Gorkem97 aminn kuzum masalllah saglikla gelsin kiz bna ultrason foto vermedi bu doktorr neden acaba
Cocukluanne41 Gorkem97 evet canım erkek doktor ama cok iyi biri herkes memnunmuş ondan ilk dogumumda kadina gidiyordum biraz cazgirdi 😁😁o vermisti bu haftalarda