Emelcmn selam bende kaşıntı ile başladı ve akıntıyla devam etmişti 20. Haftada . Doktorum alttan muayene ile vajinal enfeksiyon olduğumu farketti .Tedavi edilmezse sonrası için problem olabiliyormş .Şuan antibiyotik alıyorum. Sık sık çamaşır değiştirmek su içmek .o bölgeyi temiz ve kuru tutmak bir de şekeri tamamen kesmek çok önemliymiş .