Elifgoktug1 Seymaben ilki 35 te bu 25 te döndü ne kadar geç dönerse o kadar iyiymiş meger😁😁 baskıdan duramıyorum 25 haftada bi başladı hala artarak devam ediyor baskı 34+5 olduk hayırlısıyla bi doguraydim diye geçiyor her günüm 🙈🙈😆
Bendiyebiri Seymaben ben 29 da gitmiştim dönmüştü o zaman bugün yine gittim 34 deyim yine aynı şekilde doğum pozisyonunda. Ağrılarım o yüzden geçmiyor galiba kasıklarım kasık arası falan yürüyemiyorum bazen 🥴
Seymaben Esrasena ay masallah😍😍saglikla kavusun insallah ben daha 32 haftaligim doktor insallah doner dedi biraz umutsuz konustu bugun bilemedim🙊
Esrasena Seymaben doğum anımda bile dönüyor dedi benim doktorumda sabredin zaten siz farkedersiniz döndüğünü göbekten 🤗
Seymaben Gorkem97 ay insallah degismez sizinki ne guzel dönmüs benimki hala dönmemis doktor insallah döner falan dedi ama bakalim😍😅
Zehranurefsan Bebegin pozisyonunu almasi için yapabilecegimiz bişeyler var mi..tecrubeli annelerin varsa fikri
Elifgoktug1 Zehranurefsan secde pozisyonunda durabilirsiniz ilk oğlum öyle dönmüştü benim 35 te günde 10 15 dakika secde pozisyonunda duruyordum
Seymaben Bendiyebiri ay masallah benimkinin pek dönesi yok gibi donmeye yeltenmemis bile 😅 hâlâ yan duruyor
Gorkem97 Seymaben hicc merak etme son anda bile supriz yapabilir sizee Sağlıcakla gelsin insallah minikkk 🌸
Bendiyebiri Seymaben doğum zamanında bile dönenler oluyormuş takılma stres yapma canım. Böyle de ağrım oluyor erkenden döndü benimki ama bakalım doğum anında kanala girecek mi