AUmmu sunset_momy sigortası olmayan gebelere otomatik analık hali sigortasi yapılıyor ve devlet hastanelerinde sadece kadin dogumda ucretsiz muayene olabiliyorsunuz, testlerinizi yaptirabiliyorsunuz bilginiz olsun