Busrarin25 o çok güzel. Kız kardeşim abla kızın olursa onu koy diyor. Bende 8haftalik hamileyim Allah nasip ederse onu koymak isterim oğlumun ismi Yusuf enfal. Bunda efna olsun isterim a taabi eşim son anda istemese bakın böyle farklı guzel isimler eliz hiç kulağa hos dehil öbürleri malasef