Ipeksari57 Ay çok özeniyorum erken öğrenen annelere biz de 14 oluyoruz yarın ama erken diyor doktorumuz öğrenmek için sabırsızlanıyorum öncelik sağlık sıhhat ama insan merak etmeden de duramıyor 🙄🥰 Hepimiz Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah bebişlerimizi 🤲🏼💜
Ssde 12+4 öğrendim kesin demisti içim rahat etmedi 16 haftada tekrar gittim ben sana zaten ozamanda net demiştim dedi ve kesinleşti artık kısmetse oglum olucak