Ozgesah355 suyunuz neden çok sizin. Benimde suyum çok doktorumuz aşırı tatlı dondurma yediğim için dedi üç hafta önce ciğer geliştirici vuruldum hatta erken gelebilir diye kasılmam çoktu ve leke gelmişti en son pzt kontorlüm vardı doğuma kadar tatlı karbonhidrat yok ve az yemek yiyiceksin ded yoksa bebek doğumca birden şekeri düşebilir yoğun bakıma vs alabiliriz dikkatli ol dedi size ne dedi doktorunuz