06Esra55 ilk hamileliğim ve 5 haftalık su an.Geçen hafta doktora gittim 334 çıktı beta ama keseyi görmedi .Haftaya gel dedi .Ben de çok sık doktora gitmek istemiyorum .Çünkü doktora gittikçe gereksiz sekilde strese sokulan arkadaşlarım oldu ve hamilelikleri çok sıkıntılı geçti .Bi kaç hafta beklesem oyle gitsem , biraz büyüse problem oluru sizce?Gerekli vitaminleri aile hekimim kan tahlilime bakıp yazacak
Nisa1710 06Esra55 bence keseyi gör canım sonra bir süre gitme kalp atışını duymaya gidersin :) ben keseyi gördükten sonra 12. Haftada duydum kalp atışını
Merveonay 06Esra55 bende aynı fikirdeyim o yüzden bekledim 7. Haftada gittim canım sende öyle yap garanti olsun hem keseyi hem bebeği görürsün geç döllenme falan yoksa
tugbaacng 06Esra55 keseyi görüp, kalp atışını duyduktan sonra ayda 1 kez gidiceksiniz zaten bunda stres olucak bir şey yok ki
elisammmm 06Esra55 Bende kan tahlili ile 559 ile öğrendim ve bekledim 7. Haftamda gittim o zaman kese vardı bebek yoktu vajinal ultrason ile bebek göründü çok strese girdim ama bilseydim bir hafta daha gitmezdim
Rislek Olası kötü senaryolarda görülmesi bilinmesi önemli. Dış gebelik boş gebelik kimyasal gebelik vb gibi ihtimaller her zaman var, müdahale gerektirebilir. Bu sebeple gitmekte fayda var. Sonrasında 1-1,5 ay arayla gidersiniz isterseniz.
zeytinkiz 06Esra55 ben hiç vitamin VS kullanmadım ilk zaman folik asit son 2 hafta kan ilacı kullandım saeece.ama kontrollerini aldatmadım ilk zmaan evet biraz sık gidiliyor kalp atısı VS için sonra ayda 1 kere zaten 🥴 buda cok değil bence aksatmayın ama siz bilirsiniz 😇
Fnen 06Esra55 yani ben sık gitmek zorunda kaldım çünkü kese kanamam olmuştu, dışarıya vuran bir şey de yoktu açıkcası. İlk gebeliğim doktor gel dedikçe gittim bebeği görmeden kanamayı farkettik progrestan başlandı. Ama aksi nir durum olmasaydı bende gitmezdim sık. Acaba kese görüldü mü acaba kalp atışı duyuldu mu stres oluyorsun her hafta 7. Haftada giderdim tek seferde
Nezii 06Esra55 Bekleyebilirsen ne güzel . Ben doktorun sözlerinden tatmin olmazsam ertesi gün randevu alıp başka doktora giden biriyim içim huzursuz olur kurdukça kurarım. Keşke bende gitmeden bazen akışına bırakabilsem.
eslemsi 06Esra55 ben iki gebeliktede 7 haftadan once hicbiyere gitmedim. 7de gittim kalbini dinledim bode 16da gittim iste baska yok