---Nur__ Mrb kızlar. Bende 26 haftalık. doktor geçenlerde güne 6 kez ilaç yazdı. Demir(2 kez),balık yağı ,maqnezium, imunitet ilacı,nospa . Sizce bu kadar ilacın bi ziyanı olmazki?
---Nur__ ikimelekannesii22 1-i ağrı kesici , diğerleri vitamin amaçlı. Sadece 6 kez güne ilaç içmenin ziyanı olurmu onu soruyordum