Hhilall37 Kızlaar pazartesi günü (39+4) minik kızıma kavuşuyorum. Çok heyecanlıyım biraz korku da var. Zaman geriye baktığımda nasıl çabuk geçti anlayamadım. Rabbim herkesi bebeğine sağlıkla kavuşmayı nasip etsin🙏🏻🙏🏻
Hhilall37 Sdnglhn ay evet ilk doğumum olcak. Aslında normali bekliyordum da çatı muayenesinden sonra karar değiştirdik bebek ve benim için riskli olduğunu söyledi doktorumuz. Bizde babamızın doğduğu günü seçtik 🌸
Ipeksari57 Hhilall37 Ay ne güzel babası ile aynı gun doğacak Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin sorunsuz çok güzel bir doğum olsun güzel günleriniz olsun inşallah 💜🤲🏼
Sdnglhn Hhilall37 Ay bizimde aynı şekil oldu çatı muayenesi sonrası, benimde ilk olacak nasip olursa 🤭 Güzel geçsin doğumlarımız inşallah,sağlıkla alalım kucaklarımıza 🥰
Hhilall37 Ipeksari57 Amin çok teşekkür ederim 🤗🌸 bebeğimiz olmadan benim ya da babasının doğduğu güne denk gelsin istiyordum babasının denk geldi ❤️
Ipeksari57 Hhilall37 Ne demek canım benim rica ederim çok güzel ve anlamlı birsey olmuş çok sevindim senin adına 🥰💝
Hhilall37 Sdnglhn Ipeksari57 Yarına sezeryan günü aldık bugun suyum gelmeye başladı kızım bekleyemeyecek galiba babasının doğum gününü. Şimdi hastaneye gidiyoruz
Ipeksari57 Hhilall37 Rabbim o mis kokusunu tez zamanda güzel bir şekilde içine çekmeyi nasip etsin 🌸💝 belki bekler belli olmaz bu miniklerin işi 🤗💜
Hhilall37 Ipeksari57 Mickey1995 2anneoluyorum kızım sürpriz bir şekilde ayın 20 sinde gelmeyi seçti. Sabsha karşı suyum geldi ve sarımtraktı ben mekonyumlu olduğundan şüphelendim ve hemen hastaneye gittik acilen sezeryana aldılar Allahtan ki geç kalmamışım iyiyiz çok şükür 🙏🏻 hafif sarılığımız var o da aramızda kan uyuşmazlığı olduğu için.
Ipeksari57 Hhilall37 Ayy kurban olurum Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin en güzel anlarına şahit olmayı bebeğinle güzel günler görmeyi nasip etsin Allah’ım ♥️🤲🏼 Sarılık çoğu bebişte oluyor güzelce emzir geçer o da canım 💜 şükür ki başka bir sorun yok çok sevindim sağlıkla kucağına almana öptüm seni çok 🌸🧚♀️💜