burcuo ZMG65 Gaz için ben de bilmiyorum ama kabızlık için kuru incir önermişti doktorum. Ben de suyu az içtiğimde kabızlık yaşadığımı fark ettim. Suyu da yeterli miktarda içmeye çalışıyorum. Bir de sebze ağırlıklı beslenin bir süre. O da iyi geliyor.
Esma5825 ZMG65 gebelikte sakıncası var mı önce ufak bir araştırın ama Bende gaz olduğunda genelde yoğurt-kimyon karışımı yapıyorum. Dört yemek kaşığı yoğurda iki çay kaşığı (silme) kimyon üzerine de azıcık bal acı gelmesin diye atıyorum çok iyi geliyor. Ama o bir kaseden başka yememekte fayda vardır
ZMG65 Zehra9616 hoşaf yedim bişey olmadı birden sancm oluyo mahvediyo bni doktora da dedim bişey demedi ilaç falan da vermedi
dilarakocc Hiçbir fikrim yok ben kabızlıgı sadece elma olsun ayva olsun o tür şeyler yiyerek geçirdim şuan 35teyiz ama gaz için bilmiyorum bendede var
ZMG65 burcuo kayısı da yedim hosafni da içtim olmadı bişey mahvediyo bni patlycam gibi birde iki düşük yapmşm korkutuyo
SerraveAnnesii ZMG65 Zeytinyağ iç canım bir tatlı kaşığı direk içemezsen ekmek falan ban öyle ye faydasını görürsün bide suyu da bol tüket
burcuo ZMG65 Kayısı bende de çok işe yaramıyor ya, bol su içinde faydasını gördüm ben açıkçası. Ama hiçbir şey işe yaramıyorsa bi ilacı varmış şurup gibi. Doktor onu da yazmıştı bana ama hiç kullanmadım. Sonradan geçti. Olmadı bi ilaç sorun doktorunuza. Geçmiş olsun