Minikanne10 Hamileliğin ilerleyen haftalarında genital bölge temizliğini rahatça yapamamaktan çok muzdarip insan var,bnde normalde jilet kullanıyorum ama ilk defa kendim ağda denemek istiyorum,nasıl yapmalıyım,ne kullanmalıyım?🧐
maviananas Minikanne10 ilk defa deniyorsaniz ilk önce vücudunuzun farklı bir yerine uygulayın sıcaklıga bakıp öyle özel bölgeye uygulayın ve kartuş ağda kullanmayın
SerraveAnnesii Ben kuaföre gidiyorum 5 dk sürüyor 😀 36+3 haftadayım 38de tekrar gidicem hiç de sorun olmuyor
AselLinaMom SerraveAnnesii acımıyor mu ya ben bu zamana kadar jiletle aldım ama bende ağda yaptırmak istiyorum çok korkuyorum genital bölgemde yani diğer yerlere göre daha kalın oluyor 🙈
Edadrmz Minikanne10 ilk kez ağda yapıcaksan bencede kuaföre git canım . Zaten hamilelikten hareketler kısıtlı bide ağda olunca bence kuaföre yaptır bidahakine sen yaparsın en kötü
EgesMomm Minikanne10 Son aylarda genitalini görebilirsen ağda yaparsın canım😂😂 o işler pek öyle olmuyor maalesef😂
SerraveAnnesii AselLinaMom Hayır acımıyor 😀 8 senedir gidiyorum ben öncelerde jiletle alıyordum jilet kökleri ağdayla zamanla gidiyor bence gidin rahatlık ☺️
Miracinannesi_52 AselLinaMom doğumdan sonra lazere gidebilirsin 🙃 ben nişanlıyken gittim tam bitmiyor zaten ama az kalıyor onu da kendim ağdayla alıyorum tüğler inceldiği için acımıyor 😊
AselLinaMom SerraveAnnesii valla bu cesaretinden dolayı seni kutluyorum sjdjdkfk İnşallah bana da gelir o cesaretten 🤣🤣
gul06_ Minikanne10 En iyisi kuafere git canim kendin zorlanirsin birde jilet sonrasi oldugu icin tüğler baya kalindir kuafr 5 dk da alir daha sonra bi kac defa gidersin dogumdan sonrada kendin devam edersin inceldigi zman.
Minikanne10 gul06_ yok gidemem,kadın kadına da olsa görmemesi gereken yerleri göstermemiz gerekir.Zarurettir diyenlere de cevabımız şudur;eğer kendin normal şartlarda alabilecek gücün varsa zaruriyet kalmistir
AselLinaMom Miracinannesi_52 ben zaten lazerle gidiyordum 2 seans gittim sonra hamile olduğumu öğrendim ve arayıp dondurdum artık doğumdan sonra devam edicem sjdjdkf
Mmmelzo Göbekten ayaklarını zor görüyorsunuz orayı hiç göremezsin bende kuaföre gidicem çünkü hiç bir şey görmüyorum malisef